Vår i luften=)

Ja de är riktigt vår väder idag, solen skiner, blåser lite men jätte skönt.
Har rensat lite i min garderob, kastat lite av sånt jag inte använder som man spart på ifall att man kke kommer använda de, men sanningen är juh den att de kommer aldrig och användas..
har vart till sopstationen en liten vända oxå, kastat lite smått och gott som man inte får kasta i vanliga soptunnorna..
Sen nu så sopade jag av lite i garaget, ställde undan snöslungan(som antagligen inte behövs mer denna säsong)
Och nu om en timme börjar jag och jobba! Trist men sant, fast när man väl är på jobbet så går juh de bra ändå... varför är de så egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja du bra fråga, känns ju skitsegt att åka till jobbet men det går som sagt bra när man väl kommer dit. Fan jag skulle verkligen behöva vara till sopstationen.

2007-03-14 @ 14:14:11
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback