Torsdag igen da..

Ja och jag har vart ledig...
vart och hämtat hö, så nu klarar jag mej i ca en månad igen da..
Vart och fått laser på nacken, har blivit riktigt bra och har inte haft nackspärr på ett bra tag nu=) så de är ju jätte skönt och slippa de..
Har så dåligt med pengar så här innan lön, så idag tog jag alla mina små pengar som jag samlar i en burk och åkte och växlade in dom 896 kr vart de.. tänk att man tycker inte att 50 öringar, en kronor, fem kronor och tior är så mkt, men samlar man på sej så blir de iaf ngt. Så nu borde jag klara mej till tisda då de är löning igen..kommer ju inte göra av me såå mkt pengar i heljen eftersom jag ska jobba!

Färgar mina ögon bryn lite nu, men strax dax och tvätta bort de så de inte blir alltför mörka..

Idag har de vart riktigt fint och skönt väder, solen har lyst hela dan, så skönt så=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback