Torsdag 15/3

Grimman;)

Ja idag kom den, Aris nya grimma, tänk va fort de gick behövde inte vänta i 2 veckor som jag trodde utan de tog nog bara 4 dagar=) Vart lite dålig bild, sen så var de synd att jag valde vitt som brodyr, fast jag visste juh inte vilken lila färg den skulle vara i heller.. Aja den blir nog jätte fin på killen. Kan juh alltid beställa en till i en annan färg om man skulle tröttna:P
Idag har jag vart ledig, tänkte ta sovmorgon länge imorse, men de gick ju åt pipsvängen:S mina grannar har en förmåga och kunna väsnas på morgnarna, ibland funderar jag allvarligt på om dom bara gör de för och jävlas med mej?! Dom börja dammsuga strax efter 9 imorse, och så lyhört som de är här, vakna jag naturligtvis, jag vart så förbannad och klev upp, då stängde dom av... nästan så man tror att dom ser va jag gör, för sen dammsög dom inge mer, va precis som om dom tänkte " ja nu vakna hon, va bra då kan vi sluta" igår morse klampa dom runt och de lät som om dom hade träskor på sej:S usch va ja hatar detta... vissa morgnar när jag går upp tidigt ex på heljerna om jag ska jobba, då har jag lust å jävlas tebax, typ dra igång en riktig bas låt på högsta volym.. fast iofs då beter jag mej som dom så de e kke lika bra å låta de va...

Har haft lite vår städning i bilen idag, dammsög och torkade ur den=) skulle behöva tvätta den oxå för den är riiiktigt skitig nu.. fast vet inte om de är nån ide´ än innan de torkat upp lite mer, annars är den nog lika lortig igen om nåra dar..

Hmm undrar va man ska hitta på nu då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback