MåNdAg

Ny vecka igen då.. Heljen har avlöpt smärtfritt:D
på freda kväll lasta vi skotrar sen bara glodde på tv, lördagen tillbringades i stallet, lånade rockard så A och jag var ute och åkte en sväng, men de gick inge vidare bra:/ varje vattenpöl var jätte farligt så även människor me hund så 3 ggr fick jag lov och kliva ur och leda honom...gissa om han var billig just då.. nää då gillar min Ari ändå, fast man kan juh bli mer elle mindre tokig ibl, och man ska ju inte ge sej heller och låta han få sin vilja igenom..
Idag har jag kört honom igen och det gick betydligt bättre än i lördas, fast vatten pölarna va fortf farliga.
Och ÄNTLIGEN har jag hittat ett ställe där dom säljer grimma med hästens namn på..JIPPIIII! Har beställt en i Lila med vit text, finns inte den färgen har jag valt en i grått.. så nu är de bara å vänta och se när den kommer, tar antagligen ca 2 veckor, men den som väntar på ngt gott...=)
Har städat av och tvättat lite idag oxå. Och imorrn e de jobb igen, fast jag brjar inte föräns kl 16, så jag får sovmorgon imorrn oxå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback