Lite skoj översättning..

Här kommer lite översättning svenska till engelska.....

 

 

Svensk-engelsk parlör för turisten!




Behåll växeln, det är jämt: Keep the gear, it is always

 

Än sen då?: Then then then?

 

Det har gåt en propp i köket: A plug has walked in the kithen

 

Jag vill gärna ha mer paj: I want brain more broken

 

Kan du se knölvalarna?: Can you see the bastard-elections?

 

Jag har fått sendrag I min vad: I have got  a laterpull in my what

 

Har ni revbensspjäll?: Do you have fox bone ventilation?

 

Har du varit med om det förut?: Have you been whit if thet before?

 

Jag anar ugglor i mossen: I suppose owls in the swamp

 

Han är bortrövad: He is away-assed

 

Ingen fara på taket: No danger on the roof

 

Hur mycket är klockan?: How plenty is the bell?

 

Är det överhuvudtaget möjligt?: Is it overtaken possible?

 

Jag har aldrig hört på maken: I have never heard on the husband

 

Det ger jag sjutton i: I give seventeen in that

 

En snuskhummer: A filthy lobster

 

Oj, min tunga slant: Oops, my heavy coin

 

Vill du ha kaffe på maten?: Would you have coffe on the food?

 

Sköt om dig: Shoot around you

 

Se dig inte för: Look you not if

 

Ta dig i brasan!: Take yourself in the fire!

 

Slå dig ner och ta för dig av kakorna: Hit you down and take for you of the cookies

 

Nära ögat skjuter ingen hare: Close to the eye shoots no rabbit

 

Vad är du för en, jag känner inte igen dig: What are you for one, I don´t feel again you

 

Gör inte om det: Do not if it

 

Vill ni ha påtår?: Do you want on toes?

 

Jag har soppatorsk: I have soup cod

 

Klockan är bara barnet: The time is only the beaby

 

Du är avskedad: You are offspooned

 

Att ge igen för gammal ost: To give again for old cheese

 

Nä, du! Den gubben gick inte: No, you! That man didn´t walk

 

Skicka mot postförskott: send against mailbeforeshot

 

Hör du du du:hear you you you

 

Se upp i backen: Look up in the hill

 

Dra åt skogen: Pull to the forrest

 

Var håller de hus?: Where are they holding house?

 

Det körde ihop sig lite: It drove together itself tiny

 

Stora förväntningar: Big before-waiting

 

Far åt helvete: Father ate hell

 

Ge järnet: Give the iron

 

Än sen då?: Then then the

 

Det var som katten: It was like the cat

 

Skärp dig: belt yourself


Kommentarer
Postat av: nini

än sen då = then then then, HAHA

2007-04-21 @ 13:36:56
URL: http://nini.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback