Fint väder =)

Och jag är ledig idag och imorgon=) de blir min helj eftersom jag jobbat hela långa heljen.. Löning idag oxå, tyvärr inte så mkt pengar kvar efter att alla räkningar e betalda =( Men jag la ut en annons på blocket igår, mina sommardäck som jag fick me när ja köpte 940, nästan nya med Alu fälgar.. och senare på kvällen ringde en som ska komma hit ikväll och komma och kolla på dom.. bara och hoppas dom blir sålda!!



Vart ut med Ari en sväng på skogen och kört idag.. jätte skönt väder..
Sen har jag vår tvättat bilen, de behövdes verkligen! Så nu är den ren och fin.. fast kke bara nån dag, de är ju fortfarande kladdigt och dammigt..



Näj nu ska jag ta och gå över till tvättstugan igen och lägga i sista maskinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback