Ååh...

Gud vilken jobbig dag på jobbet idag, usch å fy... Förkyld är jag oxå så de gör juh inte saken bättre...Ont i nacken igen å, de är bara skräp just nu...

Va ett tag sen jag skrev här... Förra veckan var d väl inge speciellt alls som hände, körde Ari nåra ggr, och en av ggr så vart han rädd för nånting så vagnen tippa och jag flög ur=S som tur var gick det bra med både mej å pålle, hade juh kunna gått värre.. fast jag har några rejäla blåmärken...
I lördas på kvällen var vi ner en vända på bowlinghallen och tog nån öl (jag skulle jobba söndag morgon) men det  vart allt som allt 5 stcider/öl så man var lite halv lullig, och väldans seg igår...
Imorrn e jag iaf ledig och då ska jag sooooova=) få se hur länge de blir då, är ju alltid så att när man får kan man inte men när man inte får då kan man.. konstigt de där assåå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback