Sol, sol strålande sol =)

Idag har de verkligen vart sommar.. jätte härligt, jobbat på travet så jag har vart ute hela dan och fått en massa sol på mej.. ja och färg oxå, just nu är jag alldeles knall röd i ansiktet och det ser ut som jag har mina solglajjer på fortf och på armarna har jag typ färg från där t-shirten slutar :S aja bara och hoppas de blir sol imon oxå så man kan va ute i bara linne och shorts elle kjol, så där man är vit oxå kan få lite färg!

Alla verkar vara ute och festa nu, va sten dött här på Rvik så alla är nog i Falun skulle jag kunna tro, men själv orkar jag inte göra ngt alls, man blir juh helt slut av och vara ute i solen en hel dag, ja elle iaf jag!

Tror jag ska slappa framför teven och ta de lugnt bara.. Så ha en najs kväll allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback