Kul Lördag..

image48
Jajjamensan då har vi vart till Vansbro igen då, lika skoj som alltid=) tänkte jag ska försöka lägga in lite av dom roliga korten här, men behöver nog hjälp av Linda hur man kan lägga upp många på en gång, för de fattar jag inte hur jag ska göra..
Vi vart stoppade av polisen alldeles utanför Leksand, men de gick bra, chaffisen fick visa kortet och blåsa, dom sa inget om solfilmen, var en jätte schysst konstapel.. Tror aldrig jag träffat nån som va så trevlig...fram för mer sånna poliser...
väl framme i vansbro vart de bilkö direkt.. jätte mkt folk och bilar, super skoj...
Kom väl hem till Rättvik vid 03:30 tiden, så idag har man vart lite trött och sliten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback