Pust och stön

Guuu va jag är trött, var chaffis igår åt Daniel och Björne, var till Malung B skulle dit på Lasse Stefans. Vi kom väl fram till Malung i 12 tiden. Den enda som gick in var B, så jag och Daniel var ute och åkte och stannade på en p-plats och myste lite.. ;) När de var slut så skulle vi försöka leta rätt på B och de tog väl en bra stund innan vi lyckades hitta på honom, så vi kke kom iväg vid 2 tiden ca. Naturligtvis missade vi avfarten efter Vansbro där vi skulle svänga mot Leksand, så vi var tvungna att åka samma väg som ner, dvs vägen mot Blnge=( men vi genade över Insjön fast jag tyckte de kändes som en senväg. Vi var framme i Bjurs vid 4 snåret och då skulle juh jag fortsätta mot R-vik, var lika bra och åka och släppa ut Ari innan jag åkte hem och sov, så han kom väl ut vid halv 5 imorse och jag la mej vid kvart i. Upp strax efter 9 imorse och sen har jag och syrran vart i Blnge och shoppat.
Jag hitta ett par skor, 2 st tunikor + lite smått och gott som duschcreme, schampo, balsam, sling blondering, och mörk hår färg...
Nu är jag ap trött och hungrig.

Ja just ja tisdagen var mkt rolig och trevlig, hamna nere i strand tältet, Cider som jag skulle recensrea var god, smakade jordgubb, fast kke aningen söt...den får nog en..hmmm 3.5 av 5 möjliga..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback