Spår..

Björnspår..

Detta är ett tassavtryck av en björn, vi var på väg hem från Bjursås en sen kväll i början på juni-05, hade vart på cruising där, och åkte över skogen som leder till Öv Gärdsjö och skulle lämna tvillingarna, då såg vi ngt som sprang över vägen, fast det var så långt bort, så jag gasade på "Arvid" (som min 144 vart döpt till samma kväll) vi kom närmare och såg då att det var en björn! Tänk att man äntligen skulle få se en i verklighten, de var en riktigt spännande upplevelse, han elle hon stannade i diket och vi stog endast ett par meter ifrån och kollade, sen kastade den om o hoppade in i skogen..de var då jag kom på att jag hade kameran med, men tyvärr försent, fast han lämnade ett avtryck av sin tass på asfalten så vi fick iaf ett annat minne av den:) 

Kommentarer
Postat av: Linda

oooooh spookie;)

2007-02-03 @ 10:28:04
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback