Kallt idag..=(

Ari ;)
Uscha idag har de vart riiiktigt kallt, inge kul alls, va typ -15 imorse när jag skulle åka och jobba..
Och nu på kvällen var de -18.. brrr
Bara jobbat idag, setat och planerat, gick jätte bra och var klar jätte tidigt=) hmm trodde jag ja.. men sen när jag skrivit ut alla uppdragslappar så visade de sej att på två st så var de lite saker missade, så de var bara och slänga allt jag hade gjort och ordna om på vissa ställen... snacka om att man blev stressad av de då..grr...=( aja de löste sej iaf till slut och jag kunde börja på torsdags planeringen..
Imon ska vi "Lapsare" både på södra och västra ha möte med våran chefs chef.. hmm usch henne gillar jag inte alls.. Få se hur de går då och vad hon har och säga och förändra..:S

Fettisdagen idag.. jajjamensan gott me semlor är de =) har käkat två stycken.. mums..

På lördag kke de blir bowling innan lerdalshöjden.. med "Bjitta" och Snucke... Kuul...;)
Händer för dej i heljen då???

Ropat in ett par Boots idag på tradera.. ja men inte åt mej utan åt Ari, eftersom han trampar sej bak hela tiden..Få pröva och se om de funkar.. de är ju bara under Brodd perioden de behövs.. och vintern lär väl vara kvar ett tag till antar jag...Fast snart är de Mars och då är nog våren inte långt bort, kan man ju hoppas på iaf..

Nääjje, nu e de sov dax tror jag, lååång dag imon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback