Gääsp

Playboy


Imorse när jag hade vart i stallet och stog och skulle svänga ut, så kom d e en massa bilar och åkte, och på vägen så stog det två bilar som skulle svänga in mot travet, då kommer de en bil som inte såg att dom stog där så han var tvungen att vrida rätt ner i diket, snacka om att man blev paff.. jag stannade och fråga om allt gått bra och det hade de tack o lov,  jag skjutsa över han på travet sen skulle han fråga gubbarna som jobbar med banan om dom kunde dra upp han med traktorn.. På lunchen var iaf bilen borta så de hela slutade nog lyckligt iaf=)

Gått bra och jobba iaf, men nu e jag as trött, vart ute en timme i skogen med Ari, mötte två skotrar men de gick jätte bra. Han trampade dock sej på höger bak vid kronramnden=(

Ikväll är de CSI igen som jag ska kika på, ska strax åka och ge killen kvällsmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback