Alla Hjärtans dag...<3

Ja igår asså=)
Mkt trevlig dag, var ledig o var i stallet o grejja lite o så hämta jag hö.
På kvällen vart jag bjuden på kaffe o alla hjärtans dag bakelse;) (antar att d var en sån iaf, väldigt sliskig o söt, med dekoration i vit choklad me röda små hjärtan på, o så en jordgubbsbit  på bakelsen smaka väldans mkt jordgubb förövrigt) Mysig kväll med den man gillar så mkt...

Idag har jag vart på den där förbenade kursen genom jobbet ( o tack o lov var d sista gången idag)¨
Sen har jag jobbat kväll så de har inte hänt så himlans mkt alls..

Till heljen är jag iaf ledig, få se va man hittar på. Och nästa helj har jag tagit semester, de är Classic Winter weekend här då!
Och så går tjejj vasan nästa lörda, å lilla "Bjitta" ska staka å åka, hoppas de går riktigt bra för henne=)

Näjje nu ska jag ta mej en dusch, sen blir de å krypa te kojs...

Natti natt..



Kommentarer
Postat av: Linda

skulle aldrig palla o köra vasalopper fy faan

2007-02-16 @ 17:26:44
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

hahahah nej inte fan tänker jag göra en själv , shit va drygt:P

2007-02-16 @ 20:15:10
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback