Tjingeli tjong

Sitter just nu på jobbet och har lite "dötid" innan jag ska till sista besöket. Var ett tag sen jag skrev här, i måndas började jag jobba igen efter min semester, kändes tungt men när man väl va här på jobbet så gick de bra! Mkt personal sjuka och vikarierna är redan insatta, så i torsdas som egentligen skulle vart min enda lediga dag denna vecka vart jag utbeordrad av chefen, var bara ett pass på 4.5 tim och de kommer ju bli bra betalt när man blir utbeordrad=) kommer sitta fint på september lönen....

På torsda eftermiddag drog jag och Sofie till Falun, kika lite i affärer och sen innan vi åkte hem åkte jag förbi en kanin uppfödare strax utanför Falun, fick med mej en 7 v kaninunge hem färgen kallas för "blå" men den är mörk grå såå söt, ska lägga upp kort på den lilla sen, vart juh så tomt hemma när Pucko dog förra veckan och jag är van och ha djur runt omkring mej så.. Tror han ska heta Speedy, har inte riktigt bestämt mej ännu men har fastnat för de namnet, de var Daniel som tyckte han skulle heta så=)

Annars tror jag inte att de hänt såmkt, är näst inpå folk tomt här i Rättvik nu när Classic är slut, kul vecka iaf, mkt fina bilar och jätte jätte mkt folk.

Nä nu ska jag ta och hojja vidare så man får göra kväller nån gång...
Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback