Onsdag

174967-22

Ja det var ett tag sen man skrev här, har vart lite jobbigt och drygt ett tag.. men va som hänt tänker jag inte ta upp här, de vet bara dom som jag litar på om..

Dax för flytt på jobbet nu oxå, imon ska jag vara på de nya stället i polishuset:S så nu lämnar vi vårdcentralen, gu va tomt d kommer att bli inte titta ut och se nå folk elle bilar, i de nya huset finns de inga fönster i våra personal rum nere i källaren, upp däremot finns de naturligtvis d, men de blir ju inte samma och titta på som vi har de nu iaf..

Funkar riktigt bra för Ari och va själv i stallet, får kke sällskap i Maj, d visar sej! Går A2 på travet, tydligen e alla stallar smittade utom Witasp stall.. få se hur länge d dröjer innan hans hästar åker dit, hoppas bara at mitt stall klarar sej för att få de..
Har på börjat inridning på Ari oxå, i söndas så hängde jag mej över ryggen påhonom och grannen som kom och hjälpte mej höll i honom, sen skritta vi runt nåt varv med mej hängades på mage, gick jätte bra, men får ta de lugnt med honom och inridningen me tanke på att han är så lätt skrämd.. Igår kväll när jag tog in honom så hängde jag mej över hans rygg när han stog fast på gången, de funka oxå jätte bra =) Bara och hoppas att allt går som de ska så man kan rida ut med honom snart, kul och göra annat än bara köra oxå..

Nu ska jag kolla på "Greys Anatomy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback