Najs

Igår sken solen typ hela dan.. jag vart på rikigt ferre humör på kvällen..
Vart en fjortis fest..ha ha..(har inte haft fjortis fest sen midsommar afton 2003 när jag syrran och Johan åkte buss till falun, men det mina vänner är en helt annan historia) åkte 140 runt runt på R-vik och  spela musik,  åkte över en sväng till Lexand, men de var lika sten dött där som här, så då beslutade vi oss för och åka till Bollnäs ist och kolla in de dära raggar grejset som alla snacka om, så vi bytte bil till 940 ist, annars hade vi väl aldri kommi fram om vi skulle åkt suuuper sänkt ettförti.. väl framme i bollnäs och så snurra vi runt innan vi hitta dit fdär festen höll till, men jag måste säga att de var då inget att hurra för, tycker iaf inte jag.. Träffa iaf på nån man kände och så..
Hemma igen i Felvikk vid 3 tiden inatt, så nu e man liiite seg..=)

Va hittade du på igår då??

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget alls, hade pisstråkigt:/

2007-04-22 @ 18:53:40
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback