Fräckisar ;)

"Tre döttrar gifte sej på samma dag. Eftersom mamman predikat om
avhållsamhet före äktenskapet var hon orolig för sina döttrar
kommande samliv. Hon bad dem därför skicka ett vykort till henne
från sina smekmånadsresor.
Den första dottern skickade ett vykort
från Hawaii två dagar efter bröllopet. På kortet stod endast
"Nescafé". Förbryllad gick mamman ut i köket och tittade efter på
kaffepaketet i skafferiet. På paketet stod det: "Good to the last
drop". Mamman rodnade lite, men var glad för sin dotters skull.

Den andra dottern skickade ett kort från Paris en vecka efter
bröllopet och på kortet stod "Marlboro". Nu visste mamman hur
koden
skulle knäckas och gick efter sin mans cigarettpaket. På paketet
stod det: "Extra long king size". Mamman rodnade ytterligare en
gång, men var glad för sin dotters skull.
Den tredje dottern åkte till Karibien på sin smekmånad. Mamman
väntade och väntade på svar från sin dotter, men inget hände. En
vecka passerade. Två veckor gick, men efter en månad kom ett kort
med posten. På vykortet stod med darrig handstil: "British
Airways".
Mamman tog kortet och började att söka i en gammal reseguide i
tidningsstället. Slutligen hittade hon annonsen för British
Airways
och med röda kinder läste hon: "Three times a day, seven days a
week. Both ways."".


----- en till ------


Utdrag från fruns dagbok:
"Torsdag kväll - Kära dagbok!
Jag är helt förtvivlad! Min man var så konstig idag. Vi låg och
samtalade i sängen igårkväll och jag märkte att han var
frånvarande.
Han var som i en annan värld. Jag försökte att muntra upp honom på
alla möjliga vis eftersom jag märkte att något inte stod rätt
till.
Jag frågade honom, men han sa att det inte var något speciellt.
Jag
frågade om det var mitt fel, men på det svarade han att jag inte
behövde bekymra mej om det. För att få honom på bättre humör så
gjorde jag några försök till sex, vilket han faktiskt svarade på.
Efter att vi älskat kändes han fortfarande som långt borta. Då
orkade jag inte mer. Jag tog åter upp saken med honom, men han
hade
somnat. Jag grät mej till sömns. Jag vet inte vad jag ska göra,
men
jag känner på mej att han har ett förhållande med någon annan.
Mitt
liv är en katastrof!"

Utdrag från mannens dagbok:

"Torsdag kväll - Timrå Ik förlorade idag, men jag fick knulla i
alla fall."
HAHAHHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback